Arkistojen helmiä

20.56

Johan aika menee äkkiä! Mun on pitänyt tulla kirjottelemaan tänne vaikka mitä, mutta jotenkin oon vaan aina eksynyt tekemään jotain muuta. Onneks tää ei oo mun päiväduuni, sillä söisin varmaan kynsiäni aamupalaks, jos mun elanto riippuis tästä hommasta. Sitä paitsi kirjoittaminen on parasta silloin kun fiilis on oikea. Ja just nyt mä haluan höpistä jotain aivan turhaa tänne samalla kun makoilen sohvalla, tuijottelen mun juuri siivottua kämppää ja kuuntelen hyvää chillausmusaa.

Eksyin viime viikolla selailemaan kännykästä löytyvää Picasa-albumia, johon on tallentuneena mun blogihistorian jokaikinen kuva. Jos en nyt kauheesti valehtele, niin muistaakseni perustin ekan blogini 15-vuotiaana, eli 7 vuotta sitten. En oo varmaan jaksanut tehdä mitään säännöllisesti noin montaa vuotta! Oonhan mä ottanut pari muutaman kuukauden breikkiä tässä välillä, mutta silti. Hulluinta mun mielestä on kyllä ehdottomasti se, että vielä noinkin monen vuoden jälkeen täällä on vielä porukkaa, joita kiinnostaa kuulla mitä mulla on sanottavana. Sen kunniaksi tässä on teille muutamat arkistojen helmet vuosien varrelta!

Blogihelmiä Blogihelmiä

Otin paljon kuvia mun vaatehuoneessa ja mun naama näytti joltain rusinan ja pallokalan yhdistelmältä lähes aina. Olin ilmeisesti kuvitellut, että se ilme oli söpö tai jotain? Välillä kyllä huomaan refleksinomaisesti ottavani ton saman ilmeen nykyäänkin, jos kamera lähestyy mua enkä oo valmis näyttämään ihmiseltä.

Blogihelmiä

Otin myös paljon asukuvia mun superpunaisessa huoneessa ison kokovartalopeilin kautta peittäen samalla kameralla naaman. Onneks muuten jaksoin aina siivota mun huoneenkin tosi hyvin noita kuvia varten...tykkään erityisesti ton ensimmäisen kuvan taustalla olevasta roskapussista.

Blogihelmiä Blogihelmiä

Postailin etenkin amisaikoihin todella paljon ennen kouluun lähtöä nukkumisvaikeuksien vuoksi ja monesti mulla olikin uusi teksti ulkona jo ennen aamuseiskaa. PS. Toi kuvassa näkyvä kaunis unimaskinakin tunnettu naama-asuste on nimeltään kärpänen. Ihan näin FYI. Se on muuten mulla vieläkin. Pitäis ehkä hankkia kärpäselle joku uus kaveri, niin sais sen välillä pesukoneeseenkin...

Blogihelmiä

Pakko sanoa, että mun tyylitaju on kyllä aina ollut ihan pettämätön. Miks hemmetissä mä en oo ryhtynyt muotibloggaajaksi??!?!! Oli meinaa muokkaustaidotkin kohillaan. Valmis paketti.

Toi kaverilta saatu mikkihiirihuppari oli muuten yks mun lempparivaatteista niin kauan kun se vaan mahtu päälle. Kuten oli myös toi viereisen kuvan kortsupipoksi kutsuttu villamytty mun päässä. Yhtenä surullisena päivänä se alkoi purkautumaan ja meidän tiet erkani...nyyh.

Blogihelmiä Blogihelmiä

Haluutteko nähdä lisää? Näitä riittää vaikka kuinka, sillä kuten äsken juuri todistitte, niin oon pienestä pitäen ollut oikein nätti lapsi ja aina edustuskunnossa. Mun mielestä näiden vanhojen kuvien selailu on ihan järjettömän hauskaa ja välillä oon itkenyt täällä kun naurattaa niin paljon.

You Might Also Like

0 Kommenttia

Sisällön tarjoaa Blogger.