Heippa kesälle

14.11

Kesäfiilistelyä

Syyskuun alku meinaa mulle syksyä, joten tässähän pitää jo pikkuhiljaa alkaa heittämään heipat kesälle 2016. Ja se oli muuten aivan mielettömän mahtava kesä. Vietin paljon aikaa ihanien ihmisten kanssa, kiersin festareilla katsomassa monia huippubändejä ja itkin kun kuulin lempibändin soittamassa Provinssin päälavalla, tanssin vesisateessa ihmispaljoudessa, join paljon viiniä, otin uuden tatuoinnin sekä monia valokuvia. Sain mun kolmen vuoden uurastuksen Lahden ammattikorkeakoulussa päätökseen ja valmistuin tradenomiksi. Sain myös suoritettua kyseisessä paikassa mun harjoittelujakson päätökseen, jonka jälkeen löysin itselleni uuden työpaikan syyskuusta alkaen. Tajusin kuinka mä olen oikeasti kotiutunut Lahteen ja, että mulla on aivan ihana koti, josta täytyy pitää parempaa huolta. Löysin uudelleen mun rakkauden bodybalanceen ja salilla käyntiin, opettelin syömään punasipulia pienissä määrissä sekä innostuin lukemaan kirjoja.

Mulla on oikeastaan kaikki ihan hyvin, vaikka välillä seinät kaatuukin päälle. Jotenkin sitä ei vaan osaa aina arvostaa tarpeeksi kaikkia niitä asioita mitkä itsellä on hyvin. Näin jälkikäteen ajatellessa mun kesään mahtu paljon ihania juttuja ja oon niistä niin onnellinen. Tästä on hyvä jatkaa kohti syksyä. Toivottavasti siitä tulee yhtä ihana.
Kesäfiilistelyä

You Might Also Like

0 Kommenttia

Sisällön tarjoaa Blogger.